Tüm Alışverişlerinizde Kargonuz Bedava!
Teslimat Ve Kargo

Teslimat ve Kargo


Teslimat yöntemleri ve ücretler


Teslimat tarihleri ve ücretler teslimat tipine bağlıdır. Eve teslimat veya herhangi bir SETRMS mağazasından teslimat arasından seçim yapabilirsiniz.

*Bazı ürünlerin teslimat süresi standart teslimat süresini geçmektedir. Bu durumda, alışveriş anında tahmini teslimat süresi8-15 iş günü arası diye belirtilecektir. Satın aldığınız ürünlerin farklı teslimatlar içermesi halinde siparişlerinizi farklı tarihlerde teslim alacağınızı unutmayın.

Çoklu Sevkiyatlar

Satın aldığınız ürünlerin farklı teslimatlar içermesi halinde siparişlerinizi farklı tarihlerde teslim alacağınızı unutmayın.Bu durumda, her teslimata eklenen ürünleri ve teslimat süresini sonuç sayfasında görebilirsiniz: 3 ile 5 iş günü.

Teslimat

Eve Teslimat

Siparişinizi tamamladığınızda verdiğiniz sipariş, hesabım sayfasındaki siparişlerim bölümüne eklenecektir. Bu bölümden istediğiniz zaman siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz. Sipariş esnasında herhangi bir problem yaşamanız durumunda merhaba@setrms.com.tr e-posta adresimizden bizimle irtibata geçebilirsiniz.

- Sipariş iptallerinizi yalnızca ürün kargoya teslim edilmeden önce merhaba@setrms.com.tr e-posta adresimizden ya da 0850 648 0707 numaralı müşteri hizmetleri hattımızdan bizlere bilgi vererek gerçekleştirebilirsiniz.

- setrms.com.tr sitemizden hafta içi saat 15.00'a, Cumartesi günü 12.00'ye kadar verdiğiniz siparişler en hızlı şekilde hazırlanarak kargoya verilmektedir. Pazar ve resmi tatil günlerinde ulaşan siparişleriniz, takip eden ilk iş gününde işleme alınarak kargoya teslim edilecektir.

- Yaşanabilecek herhangi bir problemden dolayı, yılbaşı, bayram ve özel günlere denk gelen dönemlerde yoğunluk nedeniyle belirtilen süre bir miktar aşılabilmektedir. Teslimat ile ilgili yaşanılacak herhangi bir problemde belirtmiş olduğumuz telefon numarasından bizlere ulaşarak bilgi alabilirsiniz.

-Sipariş verdiğiniz ürünler UPS Kargo güvencesiyle en hızlı ve güvenilir şekilde size ulaştırılacaktır.

-Ürünleriniz kargoya verildiğinde sistemde kayıtlı olan e-mail adresinize bir e-mail gönderilecek ve telefonunuza sms ile bilgi verilecektir.- Yurtdışı siparişlerde ortaya çıkacak olan gümrük bedelleri satın alan kişi/kuruma aittir.

- Taşıma sırasında oluşabilecek hasarlardan kargo firması sorumludur. Bu sebeple siparişiniz size ulaştığında kargo görevlisinin yanında paketinizi açmanızı ve içinden çıkan ürünlerin hasarsız olduğundan emin olmanızı önemle rica ederiz. Üründe herhangi bir hasar olması durumunda kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyip ürünü teslim almayınız ve en kısa sürede merhaba@setrms.com.tr e-posta adresimizden bize bilgi veriniz.

Mağazadan Alım

Siparişini ermiş olduğunuz ürünleri tercih edeceğiniz bir mağazamızdan teslim alabilirsiniz. Mağazadan teslim alacağınız ürünlerde kargo ücreti ödemezsiniz teslim süresi3 ile 5 gün arasındadır. 

Şayet almış olduğunuz ürünü beğenmez iseniz, hemen o anda mağazamızdan değişim yapabilirsiniz.

 Ancak, İade etmek ister iseniz. İadeniz 3 iş günü içerisinde ödemiş olduğunuz kredi kartınıza ya da ilgili hesap numaranıza yapılacaktır.

Siparişimi hala almadım

Siparişiniz teslimat tarihinde hala gelmediyse, e-postanızı kontrol edin, siparişinizin depodan çıktığı ile ilgili bir e-posta almış olabilirsiniz.

Eve teslimat seçeneğini seçtiyseniz, siparişinizin durumunu Hesabım bölümündeki Siparişlerim sayfasından istediğiniz zaman sorgulayabilirsiniz.

Kaydolmadıysanız, Siparişlerim bölümüne gidin ve e-posta adresinizi ve sipariş numaranızı girin.

İndirim veya promosyon dönemlerinde iade süreleri normalden uzun sürebilir.

Teslimat süresi 3 ile 5 iş günü olup hafta sonları bu sürece dahil edilmemektedir.

Sipariş, kargoya teslim edilene kadar DURUMU: HAZIRLANIYOR olarak görünecektir. Kargoya teslim edildikten sonra kargo takip bilgileriniz hemsetrms.com üzerinde yer alacak hem de ilgili firma tarafından mobil telefonunuza SMS olarak iletilecektir.

Alınan ürünler yanlış veya kusurlu.

Kusurlu veya satın aldığınızdan farklı bir ürün aldıysanız, depomuz tarafından ürün iadesi teslim alındıktan ve ürünlerin durumu incelendikten sonra bu ürünlerin tutarı size iade edilecektir.

İadenizi işlemek için faturanızın yanında yer alan İade ve Değişim Talep Formunu eksiksiz doldurarak faturanızı iade paketine koymanız gerekmektedir.

Daha fazla bilgi içinDeğişimler ve İadeler bölümüne bakınız.

Siparişimdeki tüm ürünleri almadım.

Alışverişinizin farklı tarihlerde teslim edilecek birden fazla teslimat içerebileceğini unutmayın. Bunun için onay e-postanızı kontrol edin.

E-posta gelen kutunuza siparişinizdeki ürünlerden birinin stokta olmadığı ile ilgili size bire-posta gönderilip gönderilmediğini kontrol edin. Bu durumda, bu ürünün tutarını ve kargo ücretini ürünü satın alırken kullandığınız ödeme yöntemi ile aynı ödeme yöntemi üzerinden geri ödeyeceğiz.

Herhangi bir e-posta almadıysanız, Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin, size en kısa sürede yanıt vereceğiz.

Teslimat Anında Herhangi Bir Ücret Ödeyecek Miyim?

Kargo ücretiniz toplam sipariş tutarına yansıtılacağı için siparişinizin teslimi sırasında ekstra bir ödeme yapmayacaksınız.Ancak "Kapıda Ödeme" seçeneğini tercih eden müşterilerimiz, ürün bedeli, kargo ücreti ve 5,90 TL tutarındaki kapıda ödeme hizmet bedelini ödedikten sonra kargolarını teslim alabileceklerdir. Kapıda ödeme hizmet bedeli Setrms.com.tr ile ilgili olmayıp kargo hizmet prosedürleri gereği alınmaktadır.

Kargo Ücreti Ne Kadardır? 

Sizlere en iyi hizmeti sunmak adına kargo ücretini sabit tutuyoruz. Satın aldığınız ürünün tutarı, boyutu ve mesafesi ne olursa olsun ödeyeceğiniz kargo ücreti 7,90 TL’dir.250 TL ve üzeri siparişlerinizde ise kargo ücreti ödemeyeceksiniz.

Kapıda Ödeme Alışverişleri Nasıl İşliyor?

Kapıda ödeme seçeneğinden yararlanmak için "Ödeme Bilgileri" sayfasındaki kapıda ödeme seçeneklerinden birini işaretlemeniz yeterli olacaktır.

Ödemenizi yaparken, sipariş esnasında yapmış olduğunuz seçime göre Nakit veya Kredi Kartına Tek Çekim imkanından faydalanabilirsiniz.

Siparişinizi iade etmeniz durumunda, ödemiş olduğunuz tutar tarafımıza bildireceğiniz IBAN No hesabına 3 iş günü içerisinde yatırılacaktır.

Kapıda ödeme seçeneğinden faydalanmanız karşılığında kargo şirketleri 5,90 hizmet bedeli tahsil etmektedir. Bu tutar, kargo şirketi hesabına geçecek olup iadesi mümkün olmayacaktır.

Teslimat Adresinde Ben Yoksam, Siparişim Kime Teslim Edilecek?

Siparişinizin teslim edileceği gün belirtilen adreste bulunmamanız durumunda teslimatınız adreste bulunan herhangi bir yakınınıza yapılacaktır.

Sizlere hiçbir şekilde ulaşılamadığı durumlarda ise kargo yetkilisi, adresinize bir haber kağıdı bırakacaktır. Siparişinizi bu haber kağıdı ile birlikte 3 gün içerisinde ilgili şubeden alabilirsiniz.

Aynı zamanda kargo şirketleri teslimat prosedürleri değişiklik gösterebileceği için kargonuzun bulunduğu şube ile iletişime geçmenizi tavsiye ederiz.Teslim süresini aşmanız durumunda ürününüz kargo şirketi tarafından depo adresimize geri gönderilecektir.

Siparişini Verdiğim Ürün Ne Zaman Kargoya Verilir, Ne Kadar Sürede Elime Ulaşır?Siparişini verdiğiniz ürünleri sizlere mümkün olan en kısa süre içinde ulaştırmak içine kibimiz en hızlı şekilde siparişinizi hazırlayarak sizlere en geç 5 iş günü içerisinde kargolayacaktır.

Hafta sonu vermiş olduğunuz siparişler, en erken Pazartesi günü hazırlanmaya başlayacaktır.

Sizlere en iyi kargo hizmetini sunmak adına UPS Kargo ile çalışmaktayız. İnternet mağazamızdan vereceğiniz siparişler, UPS Kargo güvencesiyle en hızlı şekilde tarafınıza ulaştırılacaktır.

Siparişimdeki Ürün/Ürünler Yanlış Geldi, Ne Yapmalıyım?

Siparişini verdiğiniz ürün ile size gönderilen ürün birbiri ile aynı değilse ürününüzle ilgili yaşadığınız sorunlar için 0850 668 07 07 numaralı müşteri hizmetleri numaramızı arayabilirsiniz. Müşteri hizmetleri yetkilimiz ile yapacağınız görüşmenin ardından size verilen kargo gönderi kodu ile ürününüzü hiçbir kargo ücreti ödemeden adresimize geri gönderebilirsiniz. Talebinizin işleme alınabilmesi için 14 günlük yasal iade sürenizi aşmamanızı rica edeceğiz. Ürününüzü Kuryeye teslim ederken kargo takip numaranızı almayı lütfen unutmayınız!Hasarlı ve Şüpheli Görülen Paketler Konusunda Ne Yapmalıyım?Siparişiniz size ulaştığında, gönderi paketinde herhangi bir bozulma ya da şüpheli durum tespit ederseniz lütfen kargoyu teslim almayınız. Kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyip en kısa sürede müşteri hizmetleri temsilcimizle iletişime geçiniz. Sorunlu olduğunu düşündüğünüz bir paketi, teslim fişini imzalayıp kabul ettiğiniz takdirde taşıma sırasında gerçekleşen hasar, kaybolma gibi durumların tespit edilme ihtimali ortadan kalkacaktır. Bu durumda kargonuzun taşınması sırasında oluşabilecek hasarlardan dolayı kargo firması sorumlu tutulamaz. Kargo teslim fişi siparişinizin hasarsız ve eksiksiz bir şekilde size ulaştığını, bunun da sizin tarafınızdan onaylandığını gösterir belgedir. Kargonuzla ilgili en ufak şüphe duymanız halinde lütfen görevliden tutanak tutmalarını isteyiniz.

Yurt Dışından Sipariş Verebilir Miyim?

Elbette yurt dışından sipariş verebilirsiniz. Ancak satın almış olduğunuz ürüne ait gümrükleme vb. vergilerin çıkması durumunda sorumluluk alıcıya aittir.



NOT

Indirim ve promosyon dönemlerinde teslimat tarihleri normaldan daha uzun sürebilir.

İLETİŞİM

0 850 668 07 07

Pazartesi-Cuma, 08.00 ila 18.00 arası (Türkiye saat dilimi)

{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "erp_id":"", "verified":"", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }