Yeni Sezon Kategorisinde %20 İndirim Fırsatı ! Maske Çeşitlerine Göz Atmayı Unutmayın!
Sık Sorulan Sorular

SIK SORULAN SORULAR

Siparişim Nerede?

Eve Teslimat;

Seçeneğini seçtiyseniz, siparişinizin durumunu Hesabım  bölümündeki Siparişlerim sayfasından istediğiniz zaman sorgulayabilirsiniz.Setrms.com.tr sitesine kaydolmadıysanız, doğrudan Siparişlerim bölümüne erişebilirsiniz. Bu durumda, e-posta adresinizi ve sipariş numaranızı girmeniz gerekecektir.

Ayrıca, siparişiniz depodan çıkış yaptığı anda size bir e-posta ve sms göndereceğiz. 

Mağazadan Teslim Al;

Seçeneğini seçtiyseniz, sipariş seçtiğiniz mağazaya ulaştığı anda sizi e-posta e sms ile bilgilendireceğiz. Siparişinizi almak için 3 gününüz var.Bu durumda sıraya girmenize gerek yok. Direkt olarak mağaza personelimizden isteyin ve kimlik kartınızı göstererek siparişinizi teslim alın.

İnternet üzerinden satın aldığım bir ürünü nasıl değiştirebilirim veya iade edebilirim?

Sipariş tarihinden itibaren 14 iş günü içinde satın aldığınız ürünü bir başka bedenle değiştirebilir veya geri ödeme talebinde bulunabilirsiniz.E-faturayı ve iade talebinizle birlikte aşağıdaki ücretsiz iade seçeneklerinden birini seçebilirsiniz:

Türkiye’deki herhangi bir mağazamıza yapılan değişim;

Size en yakın mağazayı bulmak için Mağazalar bölümüne gidin.

Kargo ile ücretsiz iadeler için aşağıdaki adrese yazabilirsiniz:İvedik Mahallesi Anadolu Bulvarı 1490 Sokak 2/1 Yenimahalle/ANKARA0312 472 33 00

4444 00 66 numaralı telefonu arayarak UPS Kargo ile kurye talebi  oluşturduktan sonra ürünün evden alınacağı günü ve saati kargo şirketine bildirmeniz gerekmektedir. Kurye, iade etmek istediğiniz ürünleri içeren paketinizi ücretsiz bir şekilde alarak bizlere ulaştıracaktır.

Kargo takip numaranızı kuryeden istemeyi Unutmayınız!

Siparişimi iptal edebilir miyim veya değiştirebilir miyim?

Siparişinizi web sitesi üzerinden onayladığınız anda siparişiniz hazırlanmaya başlayacaktır. İptal işlemini müşteri hizmetlerini arayarak gerçekleştirebilirsiniz.

*Unutmayın kargoya verilen siparişler için iptal seçeneğiniz olmayacaktır.

Promosyon veya indirim kodum var. Bunu internet üzerinden alışverişte nasıl kullanabilirim?

Sipariş özeti* sayfasına geldiğinizde, 'İndirim Kodu Ekle' düğmesine tıklayın.

Ardından, promosyondan veya indirimden faydalanmak için indirim kodunuzu girin.

*Bir alışverişte yalnızca bir promosyon kodu kullanılabilir.

Teslimat türleri nelerdir?

Satın almış olduğunuz ürünleri iki farklı seçenek ile teslim alabilirsiniz;

a)Adrese Teslim: Bu seçenek ile siparişiniz UPS Kargo güvencesi ile istemiş olduğunuz adrese belirtilen teslim süreleri içerisinde ulaştırılacaktır.

b)Mağazadan Teslim Al: Bu seçenek ile vermiş olduğunuz siparişiniz sizlerin tercih edeceği Mağazamıza gönderilerek Kimlik kartınız ile 3 iş günü içerisinde, sıra beklemeden teslim alabilirsiniz. 

*Beğenmediğiniz ya da almaktan vazgeçtiğiniz ürünler için mağazalarımızda değişim yapabilirsiniz. Ancak iade işlemleriniz yalnıza online mağazamız tarafından yönetilmektedir.

Satın aldığım ürünlerin ödemesini nasıl yapabilirim?

Satın almış olduğunuz ürünlerin ödemesini;

Kapıda Nakit Ödeme

Kapıda Kredi Kartı İle Tek Çekim

Kredi Kartı / Banka Kartı

Havale / Eft

Seçeneklerinden tercih edeceğiniz herhangi biri ile yapabilirsiniz.

Beğendiğim bir ürünü kaydedebilir miyim?

Sonradan kaybetmemek için en beğendiğin ürünleri‘Favori Ürünler Listesi'ne ekleyebilirisiniz.

Bu ürünlere herhangi bir cihazdan ulaşmak istiyorsan oturum aç veya hesap oluştur.

İstediğim bedeni veya rengi bulamıyorum. Ne yapmalıyım?

Beğendiğiniz ürünün istediğiniz bedeni ve rengi yoksa, birkaç seçeneğe sahipsiniz:

ÜRÜN BUL

İstediğiniz ürüne erişin ve en yakın mağazada bulmak için "mağazada ara"bölümünü seçebilir ya da ‘ Müşteri Hizmetleri’ birimi ile iletişime geçebilirsiniz.

Siparişimdeki tüm ürünleri almadım. Ne yapmalıyım?

Alışverişinizin farklı tarihlerde teslim edilecek birden fazla teslimat içerebileceğini unutmayın. Sizlere ürünlerinizi en hızlı şekilde ulaştırmak için ürünleriniz farklı depolarımızdan direksizlere gönderilmiş olabilir.

Bu durumda bilgi almak isterseniz; Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.size en kısa sürede yanıt vereceğiz.

E-posta gelen kutunuza siparişinizdeki ürünlerden birinin stokta olmadığı ile ilgili size bir e-posta gönderilip gönderilmediğini kontrol edin. Bu durumda, bu ürünün tutarını satın alırken kullandığınız ödeme yöntemi ile aynı ödeme yöntemi üzerinden geri ödeyeceğiz.

Alınan ürünler yanlış veya kusurlu. Ne yapmalıyım?

Kusurlu veya satın aldığınızdan farklı bir ürün aldıysanız, depo muztarafından ürün iadesi teslim alındıktan ve ürünlerin durumu incelendikten sonra bu ürünlerin tutarı size iade edilecektir.

İadenizi gerçekleştirmek için iade bildirimini ve İade Değişim TalepFormunu doldurmanız, bu formu ve faturanızı iade paketine koymanız gerekmektedir.

İade Formunu bulamıyor musunuz? 

 Hesabım bölümündeki Siparişlerim sayfasına gidin, siparişi seçin ve 'İade Formu'nu yazdırın. Henüz kaydolmadıysanız.Siparişlerim bölümüne gidin ve e-posta adresinizi ve sipariş numaranızı girin. 

Daha fazla bilgi içinDeğişimler ve İadeler bölümüne bakınız.

Alışveriş sepetine eklenen ürünler otomatik olarak rezerve mi ediliyor?

Hayır, bir ürünün alışveriş sepetine eklenmesi rezerve edildiği veya mağazada bulunduğu anlamına gelmez. Bazı çok talep gören ürünler alışveriş sepetinize eklediğiniz anda mağazada bulunsa bile alışverişinizi onaylanana kadar tükenebilir.

Satın alma işlemini hızlandırmak ve sonraki siparişlerde zaman kazanmak için Setrms.com.tr adresine kaydolun.

Hangi ülkelerde çevrimiçi alışveriş yapabilirim?

Şu anda tüm Avrupa Birliği ülkelerinde ve Amerika, Asya ve Okyanusya'da alışveriş yapabilirsiniz. 

Çevrimiçi alışveriş imkânı sunan ülkeler Setrms.com.tr erişim sayfasında bir alışveriş çantası simgesi ile belirtilir.

Satın alım sonrası adresimi değiştirebilirmiyim?

Kargoya teslim edilmemiş olan siparişlerinizde, promosyon ve indirim dönemleri dışında Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçilerek, adres değişimi yapılabilir. 

Faturam alışverişimle birlikte mi gönderilecek?

Evet. E-faturanıza alışveriş sonrası tarafınıza kargonuz ile birlikte gönderilecektir.

NOT

İndirim ve promosyon dönemlerinde teslimat tarihleri normalden daha uzun sürebilir.

İLETİŞİM

0 850 668 07 07

Pazartesi-Cuma, 08.00 ila 18.00 arası (Türkiye saat dilimi)

{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "erp_id":"", "verified":"", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }